V bitvě budou figurovat dvě hráčské strany a to Řád a Chaos. Stranám velí velitel ze strany hráčů a každá strana má svou subfrakci elitních bojovníků, které velí člověk ze strany organizace a která podléhá velení frakce. Každá strana má také vlastní pevnost. Strany jsou po celou dobu konání bitvy navzájem znepřáteleny, takže spojenectví mezi nimi nepřipadá v úvahu! Questy budou jak pro obě strany stejné (je třeba splnit dříve než opačná strana), tak individuální pro každou strany. Questy budou jak bojové(něco zabít), tak hledací (sehnat nějaký předmět), tak i logické (vyluštit hádanky a šifry). Z tohoto důvodu apeluji na hráče, aby v průběhu konání akce přemýšleli a banálně řešitelné (logické) problémy neřešili tím, že se na ně vykašlou, protože nevědí jak.. Hrajte RP alespoň do té míry, že pokud si s něčím nevíte rady (např. jak něco zabít), tak si musíte u někoho sehnat informace, co s tím. Dřevárna není vždy jen o tom bezmyšlenkovitě chodit a všechno zabíjet.. Ostatně pokud se třeba budete v průběhu hry chvíli nudit a napadne vás nějaký jednoduchý zrealizovatelný quest zapadající do děje, přijďte s ním za mnou ( Shadow ) a můžeme ho do děje zařadit.
Boj
Bojovat se bude zbraněmi změkčenými a omezenými délkou (případně nátahem). Zbraně by měly připomínat (alespoň přibližně) jejich historické kopie, kus klacku obalený karimatkou, co někdo bude vydávat za meč bude okamžitě vyřazen a podobně. Jakákoliv nevyhovující zbraň bude hráči zabavena jakýmkoliv organizátorem, který to uzná za vhodné a vydána až po skončení akce. Zásahové plochy budou velký neoprén, takže ruce od zápěstí nahoru, nohy od kotníků nahoru a trup. Hlava, krk, rozkrok jsou zakázané plochy.
Zbraň |
Max. délka/nátah |
Zbraň |
Max. délka/nátah |
Jednoruční zbraně |
100cm |
Dýky |
35 cm |
Sekery,kladiva |
110cm |
Kombinace |
Součet 150cm |
Obouruční meč |
140cm |
Luk/kuše |
nátah 15kg |
Kopí |
pouze po dohodě |
Štít |
Průměr 60cm |
Netradiční kousky zbraní a tyčové zbraně prosím před bitvou zkonzultujte s organizátory, nebo riskujete, že je nebudete moci používat (tollranders@seznam.cz) .
Řemdihy jsou zakázány, vrhací dýky povoleny (ale až po přísném schválení měkkosti). Šípy a šipky střelných zbraní musí mít větší obalení hrotu než oční důlek(cca 5cm). Kroužková zbroj zaručuje imunitu proti vrhacím zbraním, plátová pak i proti zbraním střelným(pouze pokud projektil zasáhne místo, kde se zbroj nachází).
Smrt
Pevnosti
Každá strana bude mít vlastní pevnost. Tato pevnost slouží jako místo, kde se můžou hráči oživovat, léčit apod. Léčení 1 života trvá 3 minuty a doba reinkarnace(oživení) je pro každého hráče 15 minut ve vlastní pevnosti, vyjímku tvoří osobní sráž – 20 min a vůdci frakce a subfrakce – 30 min. Léčení NIKDY netrvá déle než reinkarnace (tzn. pokud si hráč léčí 7 životů, tak během 12-ti min si vyléčí 4 životy a při patnácté minutě si vyléčí zbytek, tzn zbylé 3životy). V pevnosti se dá také regenerovat mana a to rychlostí 1 mana / 4 minuty. Regenerace many také nikdy netrvá déle než reinkarnace(viz léčení). Dobývat pevnost může pouze vládce. Dobývání probíhá tak, že hrdina zvolá, že obléhá pevnost a pokud pak všechny jeho obyvatele vymlátí nebo zažene na útěk je jejich město jeho. Může ho ale pouze vyrabovat(pouze to, co tam druhá strana má, nic navíc se dávat nebude), pak ho musí neprodleně opustit a nechat ho původním vlastníkům. Při dobytí města se také zboří jedna postavená budova(bude provedeno náhodně). Město je možné dobývat (ať úspěšně nebo neúspěšně) pouze jednou za 30 min. Při dobývání města se ruší probíhající léčení a reinkarnace. Každé město bude mít zpočátku bránu pouze na jednom místě (charakteristika bran je nicméně různá pro Řád a pro Chaos - nechte se překvapit).
Zkušenosti(expy) a postupování o úrovně
Aby se vaše postava získala drobné bonusy, případně se naučila nějakou dovednost, musí postoupit o úroveň. Rozdělování expů probíhá následovně: za splnění úkolu rozděluje zkušenosti zadávající questu, za zabití neutrálního creepu dává expy creep (expy se dostávají pouze za nějaké silnější creepy) a za zabití hráče se žádné expy nedávají. Maximální úroveň hráče je 4 a začíná se na úrovni 1. Na postup na druhou úroveň potřebujete 5 zkušeností, na postup na třetí potřebujete dalších 5 zkušeností a na postup na postup na čtvrtou úroveň potřebujete dalších 15 zkušeností (celkem je tedy na čtvrtou úroveň potřeba 25 zkušeností). Expy zůstávají hráči i po smrti, takže se nemusíte bát zemřít - tedy alespoň herně:o) .
Povolání:
Pozn.: dovednosti, které má postava na nižších úrovních jí zůstávají i na těch vyšších.
Pouze bojovníci; všichni +1 život
Kouzla
Každý hráč může být cílem stejného kouzla pouze jednou za střet (tzn. nemůžete přijít a vypálit do jedné osoby tři blesky..).
Funguje pouze na vůdce strany. Každé zranění, které vůdce obdrží, mu způsobí ztrátu pouze jednoho životu, bez ohledu na to, za kolik útočník zraňuje. Působí i na magii.
Funguje pouze na vůdce strany. Každé zranění, které vůdce obdrží, se reflektuje i na útočníka (tzn. pokud někdo zraní vůdce za 2 životy, sám dva ztratí).
účinek: Na dobu střetu přidá vybranému hráči 1 život. Funguje pouze na členy subfrakce.
CP jsou postavy, které jsou pro průběh akce nebo questů nějak důležité, zadávají úkoly atp. Creepy jsou hráči, kteří hrají příšery, ať už questové, nebo běžné. Tyto postavy vám budou zadávat questy nebo naopak budou cílem vašich questů. Slovo CP má větší váhu, než slovo hráče, takže pokud vám CP něco řekne, tak to platí – ať už jde o rozdělování expů nebo něco jiného. Některá CP jsou organizátoři a jak říkají organizátoři b5a: Slovo organizátora je vždy svaté a jeho oči vidí i za roh. CP mají právo udělovat zkušenost nebo sebrat zkušenost (za špatný roleplaying, za mlácení do hlavy apod.) a kdokoli z orgů může v průběhu akce zabavit zbraň, která není dostatečně obalená, je nalomená atp.
Lektvary:
Síla elementů – přidá 3 many
Po herní ploše budou rozmístěny herní lokace, které poznáte podle papíru s popiskem. Tyto lokace můžou představovat úplně cokoliv od lykantropího brlohu po raketoplán. Bude upřesněno na místě.
Ti, co to jen letmo prolétli a scrollovali kolečkem dolů, aby věděli jak to skončí, budou posléze odhaleni a obráni o svačiny. :o)))